Harbi; oturumun ve seçtiğin tercihleri hatırlamak için yalnız kendi çerezlerini kullanır. Reklam ya da izleme çerezi yoktur. Çerez politikası
EkonomiGüncellendiBu olay güncellendiKaynaklar ayrışıyorKaynaklar bu olayda ayrışıyor
Bakan Şimşek 2026 yılı maaş ve asgari ücret artış oranlarını açıkladı
Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, 2026 yılında en düşük memur maaşında yüzde 39,38, en düşük emekli aylığında yüzde 39,52 ve asgari ücrette yüzde 27,01 oranında artış sağlandığını bildirdi.
İlk yayın: Kaynaklarda ilk görülme: Son güncelleme: 5 yayın5 özgün kaynak~1 dk okuma
Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, 2026 yılı için en düşük memur maaşı, emekli aylığı ve asgari ücret artış oranlarını TBMM'ye verdiği yanıtla açıkladı.
Doğrulanamadı: Bakan Şimşek'in açıklamasına göre, 2026 yılında en düşük memur maaşına yüzde 39,38, en düşük emekli aylığına yüzde 39,52 ve sene başından itibaren geçerli olmak üzere asgari ücrete yüzde 27,01 oranında artış yapıldı.
Kaynaklar ayrışıyor
Bu dönemde aile yardımı dahil en düşük memur maaşında reel olarak yüzde 261, en düşük emekli aylığında yüzde 621 ve asgari ücrette yüzde 207 oranında artış sağlandığını ifade etti.
Değişiklik geçmişi
Olay ilk yayından bu yana bir kez güncellendi; her anlamlı değişiklik burada kayıtlıdır.